۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

بیت معظم خودمان4(گارسیا فکرمی کند محمود افاضات)

امروز سخت دلمان گرفته است حسین مان را برده اند دادگاه هرچند ملا نصرالدین گفته نمایشی است اما ما نمایشی اش را هم دوست نداریم آخر دل ما اصولا کوچک است قد یک عنکبوت طاقت این چیزها را ندارد که .این گارسیارا هم که فرستادیم بیت الخلاء عاقل شود دیوانه تر شدهمیشه مغزش 4 یا 5 ساعت عقب کار می کردامروز دو هفته عقب رفته نمی دانیم کدام خبرنگارازخدابی خبری این راپیدا کرده این هم حرف زدن عادیش رابلدنیست گفته فکر کنم کسانی که این شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی را داده اند به دنبال براندازی بوده اندگفتیم بیاورندش بیرون. حالا جلوی رویمان دو متر عقب تر از شکمش ایستاده: آخر موجودمورب ترا چه به فکر کردن تو همان شکمت کار کند کافیست مغزت را بگذارهمین طور آکبند تحویل ملک الموت بده ثوابش بیشتر است حالا باز دوراز چشم مابه آقا نامه بده زیر آب زن . جلو می آید دستمان را ببوسد می زنیم تویه دهانش قل می خورد عقب وحید باز عین چیز می پرد وسط معرکه که چه محمود قشنگ آمده می گوییم بیاید می خواهد شروع کند به :سلام بر ولی امرملسمین جهان وحومه که می زنیم تویه دهنش :حومه اش بخورد تویه سرت مردک یک مشت شل وکور ومشنگ بردی ینگه دنیا آن منوچ را هم فرستادی واشنگتن هی از کیسه ما پول خرج می کنی که چه درستش کردم درستش کردم دولتمان مستطام است پس این ضعیفه کیلنتون چه می گفت . یکه دفعه لب ولوچه اش تیک 360 درجه می گیرد موش مرده می شودنه آقا اشتباه به عرض رسانده اند .با تشر می گوییم چه کسی خود کلینتون اشتباه به عرض می رساند می گید نه ببیند اینها همه اش تفسیر دارند در بین دولت خودشان هم اختلاف است مثلا آب دارچی کاخ سفید من خودم با ایشان صحبت کردم حرفش با این خانم از زمین تا آسمان متفاوت است بعدش باید ببینید کجا این حر فها را زده آقا همین جای که این خانم توی لندن پشت همین تریبون که ایستاده است سه هفته پیش نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایستاده بود حرف می زد خوب جایش بد بود برود واشنگتن حرفش را پس می گیرد البته با ایشان صحبت کردم گفت بد جا ایستاده بود بعد عذر خواهی خواهد کرد گفتم فعلا لازم نیست میگوییم احسنت گارسیا ببین حالا فهمیدی چرا گفتم افکار محمود به من نزدیکتر است خوب بروید دلمان گرفته بگویید دل آقا یتان گرفت این دادگاه حسین مان را زودتر تعطیل کنید تا بعد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر